Обміняти або повернути товар, що не підійшов Вам, можна протягом 14 днів з моменту купівлі, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (ст. 9).

Умови обміну та повернення товару протягом 14 днів:

  • Товар не використовувався та не має слідів експлуатації.
  • Збережено товарний вид товару та його комплектуючих.
  • Збережено заводські пломби, захисні плівки на товарі.
  • Якщо товар був в одноразовій блістерній упаковці, він приймається, якщо упаковка не розкривалася.
  • У товару відсутні механічні ушкодження, потертості, подряпини.
  • Товар у повній комплектації.

Для обміну або повернення товару вам потрібні:

  • Касовий чек чи видаткова накладна.

Обмін або повернення товару відбувається за допомогою Нової пошти, адресу для відправки Вам надасть менеджер відділу сервісного обслуговування за телефоном: +380956850298
Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотня доставка» та «Післяоплата» слід скасувати


Напишіть причину відправки товару до сервісу на аркуші-заяві А4 у довільній формі. До заяви необхідно додати копії чека/витратної накладної або надіслати фотографії чека/видаткової накладної до Viber на номер +380956850298 (відділ сервісного обслуговування).

У разі надсилання мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій був відв'язаний від облікового запису користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account тощо), а також відключено блокування (скан відбитка пальця, пароль блокування, графічний ключ).

Гроші за товар буде повернуто у строки, встановлені чинним законодавством.